Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34536
Nhan đề: Early Algebra: Research into its Nature, its Learning, its Teaching
Tác giả: Carolyn Kieran
Jeong Suk Pang
Deborah Schifter
Swee Fong Ng
Từ khoá: Early Algebraic Thinking
Evolution of Early Algebra Research
Generalized Arithmetic
Neurocognitive Studies
Năm xuất bản: 2016
Nhà xuất bản: Springer
Tóm tắt: This survey of the state of the art on research in early algebra traces the evolution of a relatively new field of research and teaching practice. With its focus on the younger student, aged from about 6 years up to 12 years, this volume reveals the nature of the research that has been carried out in early algebra and how it has shaped the growth of the field. The survey, in presenting examples drawn from the steadily growing research base, highlights both the nature of algebraic thinking and the ways in which this thinking is being developed in the primary and early middle school student. Mathematical relations, patterns, and arithmetical structures lie at the heart of early algebraic activity, with processes such as noticing, conjecturing, generalizing, representing, justifying, and communicating being central to students’ engagement.
Mô tả: viii, 42 p. : ill ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-32258-2 CC BY-NC
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34536
ISBN: 978-3-319-32258-2
Bộ sưu tập: Khoa học cơ bản_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA11264_1_Kieran2016_Book_EarlyAlgebra_Front matter.pdfFront matter217 kBAdobe PDFXem/Tải về
SA11264_2_Kieran2016_Book_EarlyAlgebra_Contents.pdfContents62.06 kBAdobe PDFXem/Tải về
SA11264_3_Kieran2016_Book_EarlyAlgebra_Chapter 1.pdfIntroduction40.75 kBAdobe PDFXem/Tải về
SA11264_4_Kieran2016_Book_EarlyAlgebra_Chapter 2.pdfSurvey of the State of the Ar554.28 kBAdobe PDFXem/Tải về
SA11264_5_Kieran2016_Book_EarlyAlgebra_Chapter 3.pdfSummary and Looking Ahead115.05 kBAdobe PDFXem/Tải về


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.