Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35325
Nhan đề: Technology Acceptance Model and Factors Affecting Acceptance of Social Media: An Empirical Study in Vietnam
Tác giả: Phuong Minh Binh Nguyen
Yen Thi Do
Wann Yih Wu
Từ khoá: Social Media
Technology Acceptance Model
Knowledge Sharing Factors
Knowledge Sharing Factors
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: Journal of Asian Finance, Economics and Business
Tóm tắt: The main objective of this study is to investigate the consumers’ attitude and intention toward using social media by adopting the Technology Acceptance Model (TAM). This study further develops a comprehensive framework by identifying Knowledge Sharing Factors and Social Influence Factors as moderating variables that influence the relationship of attitude and behavior intention toward using social media.
Mô tả: 9 p. ; 301 KB
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35325
ISSN: 2288-4645
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2734_Technology Acceptance Model and Factors Affecting Acceptance of Social Media.pdf
  Giới hạn truy cập
Technology Acceptance Model and Factors Affecting Acceptance of Social Media: An Empirical Study in Vietnam300.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.