Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35325
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorPhuong Minh Binh Nguyen-
dc.contributor.authorYen Thi Do-
dc.contributor.authorWann Yih Wu-
dc.date.accessioned2022-04-01T06:09:56Z-
dc.date.available2022-04-01T06:09:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2288-4645-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35325-
dc.description9 p. ; 301 KBvi
dc.description.abstractThe main objective of this study is to investigate the consumers’ attitude and intention toward using social media by adopting the Technology Acceptance Model (TAM). This study further develops a comprehensive framework by identifying Knowledge Sharing Factors and Social Influence Factors as moderating variables that influence the relationship of attitude and behavior intention toward using social media.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherJournal of Asian Finance, Economics and Businessvi
dc.subjectSocial Mediavi
dc.subjectTechnology Acceptance Modelvi
dc.subjectKnowledge Sharing Factorsvi
dc.subjectKnowledge Sharing Factorsvi
dc.titleTechnology Acceptance Model and Factors Affecting Acceptance of Social Media: An Empirical Study in Vietnamvi
dc.typeWorking Papervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2734_Technology Acceptance Model and Factors Affecting Acceptance of Social Media.pdf
  Giới hạn truy cập
Technology Acceptance Model and Factors Affecting Acceptance of Social Media: An Empirical Study in Vietnam300.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.