Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31864
Nhan đề: Sustainable Tourism in the Social Media and Big Data Era
Tác giả: Nam, Yoonjae (Ed.)
Bae, So Young (Ed.)
Từ khoá: Social media
Big data
Online reviews
Ourist behaviors
Sustainable tourism
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI Books
Tóm tắt: This Special Issue seeks to expand upon theinnovative and advanced understanding of tourism, social media, and big data and offer newmultidisciplinary insights into the industry.
Mô tả: ix, 277 p. ; 17.909 Kb ; https://doi.org/10.3390/books978-3-03943-325-4 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31864
ISBN: 978-3-03943-325-4
Bộ sưu tập: Quản trị DV Du lịch & Lữ hành_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
1.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover748.17 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
2.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Copyright.pdf
  Giới hạn truy cập
Copyright518.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
3.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents510.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
4.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.about.pdf
  Giới hạn truy cập
About513.98 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
5.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter1.pdf
  Giới hạn truy cập
Smart Tourism City: Developments and Transformations1.59 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
6.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter2.pdf
  Giới hạn truy cập
Analyzing Spatial Variance of Airbnb Pricing Determinants Using Multiscale GWR Approach2.21 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
7.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter3.pdf
  Giới hạn truy cập
A Research on the Combination of Oblique Photography and Mobile Applications Based on the Sustainable Development of Tourism3.04 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
8.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter4.pdf
  Giới hạn truy cập
Using Volunteered Geographic Information and Nighttime Light Remote Sensing Data to Identify Tourism Areas of Interest4.88 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
9.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter5.pdf
  Giới hạn truy cập
Importance of Social Media in the Image Formation of Tourist Destinations from the Stakeholders’ Perspective3.58 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
10.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter6.pdf
  Giới hạn truy cập
The Moderating Effect of Social Media Use on Sustainable Rural Tourism: A Theory of Planned Behavior Model673.99 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
11.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter7.pdf
  Giới hạn truy cập
The Effect of Social Media Usage Characteristics on e-WOM, Trust, and Brand Equity: Focusing on Users of Airline Social Media858.04 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
12.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter8.pdf
  Giới hạn truy cập
A Sustainable Solution to Overtourism in the Social Media Era: An Exploratory Analysis on the Roles and Functions of Place–Visitor Relationship (PVR)1.96 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
13.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter9.pdf
  Giới hạn truy cập
Influences of SNS (Social Network Service) Uses and Musical Consumption on City Branding: A Focus on Broadway, New York and the West End, London591.65 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
14.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter10.pdf
  Giới hạn truy cập
A Study on the Effects of Crowdfunding Values on the Intention to Visit Local Festivals: Focusing on Mediating Effects of Perceived Risk and e-WOM699.83 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
15.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter11.pdf
  Giới hạn truy cập
Relationship between Viewing Motivation, Presence, Viewing Satisfaction, and Attitude toward Tourism Destinations Based on TV Travel Reality Variety Programs758.81 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
16.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter12.pdf
  Giới hạn truy cập
Topic Modeling of Online Accommodation Reviews via Latent Dirichlet Allocation659.68 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
17.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter13.pdf
  Giới hạn truy cập
Shared Short-Term Rentals for Sustainable Tourism in the Social-Network Age: The Impact of Online Reviews on Users’ Purchase Decisions653.97 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
18.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter14.pdf
  Giới hạn truy cập
An Analysis of the Sustainable Tourism Value of Graffiti Tours through Social Media: Focusing on TripAdvisor Reviews of Graffiti Tours in Bogota, Colombi2.09 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
19.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter15.pdf
  Giới hạn truy cập
Considering Cultural Consonance in Trustworthiness of Online Hotel Reviews among Generation Y for Sustainable Tourism: An Extended TAM Model961.77 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.