Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31864
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNam, Yoonjae (Ed.)-
dc.contributor.authorBae, So Young (Ed.)-
dc.date.accessioned2021-06-25T09:03:16Z-
dc.date.available2021-06-25T09:03:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.isbn978-3-03943-325-4-
dc.identifier.otherSA10208-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31864-
dc.descriptionix, 277 p. ; 17.909 Kb ; https://doi.org/10.3390/books978-3-03943-325-4 CC BYvi
dc.description.abstractThis Special Issue seeks to expand upon theinnovative and advanced understanding of tourism, social media, and big data and offer newmultidisciplinary insights into the industry.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherMDPI Booksvi
dc.subjectSocial mediavi
dc.subjectBig datavi
dc.subjectOnline reviewsvi
dc.subjectOurist behaviorsvi
dc.subjectSustainable tourismvi
dc.titleSustainable Tourism in the Social Media and Big Data Eravi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Quản trị DV Du lịch & Lữ hành_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
1.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover748.17 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
2.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Copyright.pdf
  Giới hạn truy cập
Copyright518.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
3.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents510.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
4.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.about.pdf
  Giới hạn truy cập
About513.98 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
5.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter1.pdf
  Giới hạn truy cập
Smart Tourism City: Developments and Transformations1.59 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
6.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter2.pdf
  Giới hạn truy cập
Analyzing Spatial Variance of Airbnb Pricing Determinants Using Multiscale GWR Approach2.21 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
7.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter3.pdf
  Giới hạn truy cập
A Research on the Combination of Oblique Photography and Mobile Applications Based on the Sustainable Development of Tourism3.04 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
8.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter4.pdf
  Giới hạn truy cập
Using Volunteered Geographic Information and Nighttime Light Remote Sensing Data to Identify Tourism Areas of Interest4.88 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
9.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter5.pdf
  Giới hạn truy cập
Importance of Social Media in the Image Formation of Tourist Destinations from the Stakeholders’ Perspective3.58 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
10.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter6.pdf
  Giới hạn truy cập
The Moderating Effect of Social Media Use on Sustainable Rural Tourism: A Theory of Planned Behavior Model673.99 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
11.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter7.pdf
  Giới hạn truy cập
The Effect of Social Media Usage Characteristics on e-WOM, Trust, and Brand Equity: Focusing on Users of Airline Social Media858.04 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
12.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter8.pdf
  Giới hạn truy cập
A Sustainable Solution to Overtourism in the Social Media Era: An Exploratory Analysis on the Roles and Functions of Place–Visitor Relationship (PVR)1.96 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
13.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter9.pdf
  Giới hạn truy cập
Influences of SNS (Social Network Service) Uses and Musical Consumption on City Branding: A Focus on Broadway, New York and the West End, London591.65 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
14.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter10.pdf
  Giới hạn truy cập
A Study on the Effects of Crowdfunding Values on the Intention to Visit Local Festivals: Focusing on Mediating Effects of Perceived Risk and e-WOM699.83 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
15.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter11.pdf
  Giới hạn truy cập
Relationship between Viewing Motivation, Presence, Viewing Satisfaction, and Attitude toward Tourism Destinations Based on TV Travel Reality Variety Programs758.81 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
16.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter12.pdf
  Giới hạn truy cập
Topic Modeling of Online Accommodation Reviews via Latent Dirichlet Allocation659.68 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
17.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter13.pdf
  Giới hạn truy cập
Shared Short-Term Rentals for Sustainable Tourism in the Social-Network Age: The Impact of Online Reviews on Users’ Purchase Decisions653.97 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
18.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter14.pdf
  Giới hạn truy cập
An Analysis of the Sustainable Tourism Value of Graffiti Tours through Social Media: Focusing on TripAdvisor Reviews of Graffiti Tours in Bogota, Colombi2.09 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
19.Sustainable_Tourism_in_the_Social_Media_and_Big_Data_Era.Chapter15.pdf
  Giới hạn truy cập
Considering Cultural Consonance in Trustworthiness of Online Hotel Reviews among Generation Y for Sustainable Tourism: An Extended TAM Model961.77 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.