Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31849
Nhan đề: Reflective Learning in Higher Education
Tác giả: Feliu, Jordi Colomer (Ed.)
Từ khoá: Sustainable education
Reflective learning
Higher education
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI Books
Tóm tắt: The nine manuscripts in this SpecialIssue manifest that reflective learning is likely to help forge students’ professional identity andensure sustainable competences are effectively developed, transform students’ preconceivedperspectives and social preferences to foster new reasoned action plans for decision making, promote an understanding of one’s personal and professional strengths and limitations anddevelop the ability to identify resources and ways to solve existing and/or future professionalchallenges, and modify students’ beliefs, attitudes, and daily behaviour to develop competencesthat will ultimately result in promoting sustainability.
Mô tả: ix, 158 p. ; 6.413 Kb ; https://doi.org/10.3390/books978-3-03936-592-0 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31849
ISBN: 978-3-03936-592-0
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
1.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover718.79 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
2.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Copyright.pdf
  Giới hạn truy cập
Copyright519.16 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
3.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents543.11 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
4.Reflective_Learning_in_Higher_Education.About.pdf
  Giới hạn truy cập
About512.35 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
5.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter1.pdf
  Giới hạn truy cập
Reflective Learning in Higher Education: Active Methodologies for Transformative Practices582.46 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
6.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter2.pdf
  Giới hạn truy cập
A Journey of Self-Reflection in Students’ Perception of Practice and Roles in the Profession919.05 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
7.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter3.pdf
  Giới hạn truy cập
Advancing towards a Transformational Professional Competence Model through Reflective Learning and Sustainability: The Case of Mathematics Teacher Education1.8 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
8.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter4.pdf
  Giới hạn truy cập
Active Learning on Trust and Reciprocity for Undergraduates1.36 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
9.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter5.pdf
  Giới hạn truy cập
Extracurricular Activities in Higher Education and the Promotion of Reflective Learning for Sustainability785.11 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
10.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter6.pdf
  Giới hạn truy cập
The Rich Picture Method: A Simple Tool for Reflective Teaching and Learning about Sustainable Food Systems2.83 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
11.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter7.pdf
  Giới hạn truy cập
Introducing ERP Concepts to IT Students Using an Experiential Learning Approach with an Emphasis on Reflection766.08 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
12.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter8.pdf
  Giới hạn truy cập
Pre-Service Teachers’ Reflections on Cooperative Learning: Instructional Approaches and Identity Construction793.9 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
13.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter9.pdf
  Giới hạn truy cập
University Students’ Perspectives on Reflective Learning: Psychometric Properties of the Eight-Cultural-Forces Scale609.27 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
14.Reflective_Learning_in_Higher_Education.Chapter10.pdf
  Giới hạn truy cập
Academic Literacy and Student Diversity: Evaluating a Curriculum-Integrated Inclusive Practice Intervention in the United Kingdom613.64 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.