Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31674
Nhan đề: Consumer Preference and Acceptance of Food Products
Tác giả: Byrne, Derek V. (editor)
Từ khoá: Preference Consumer
Sensory Perception
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI,
Tóm tắt: The big question regards how these factors specifically affect our acceptance and preference for foods, both in and of themselves and in combination in various contexts, both fundamental and applied. In addition, there is the question of which factors overall play the largest role in how we perceive and behave towards food in daily life. Finally, there is the question of how these factors can be utilized to affect our preferences and final acceptance of real food and food products from industrial production and beyond for healthier eating. We are interested in many aspects in this field, but specifically in the determination of factors, fundamental interactions, and crossmodal effects in different contexts and eating scenarios, and depending on cultural differences. We are also interested in studies that utilize unique study design approaches and methodologies. Both research papers and review articles are welcome in this Special Issue of Foods.
Mô tả: CC BY-NC-ND. https://doi.org/10.3390/books978-3-03943-696-5
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31674
ISBN: 9783039436965
Bộ sưu tập: Công nghệ thực phẩm_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9938_1_Consumer Preference_Covers.pdf
  Giới hạn truy cập
Covers1.94 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_2_Consumer Preference_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents527.92 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_3_Consumer Preference_Current Trends.pdf
  Giới hạn truy cập
Current Trends in Multidisciplinary Approaches to Understanding Consumer Preference and Acceptance of Food Products573.19 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_4_Consumer Preference_The Role.pdf
  Giới hạn truy cập
The Role of Intrinsic and Extrinsic Sensory Factors in Sweetness Perception of Food and Beverages: A Review669.85 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_5_Consumer Preference_Individual Differences.pdf
  Giới hạn truy cập
Individual Differences in Sweetness Ratings and Cross-Modal Aroma-Taste Interactions755.46 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_6_Consumer Preference_Influence.pdf
  Giới hạn truy cập
Influence of the Brewing Temperature on the Taste of Espresso577.52 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_7_Consumer Preference_Factors Influencing.pdf
  Giới hạn truy cập
Factors Influencing Consumers’ Perceptions of Food: A Study of Apple Juice Using Sensory and Visual Attention Methods2.85 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_8_Consumer Preference_The Effect.pdf
  Giới hạn truy cập
The Effect of Sleep Curtailment on Hedonic Responses to Liquid and Solid Food1.02 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_9_Consumer Preference_Dynamic Changes.pdf
  Giới hạn truy cập
Dynamic Changes in Post-Ingestive Sensations after Consumption of a Breakfast Meal High in Protein or Carbohydrate807.28 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_10_Consumer Preference_When A Combination.pdf
  Giới hạn truy cập
When A Combination of Nudges Decreases Sustainable Food Choices Out-of-Home— The Example of Food Decoys and Descriptive Name Labels2.26 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_11_Consumer Preference_The Role.pdf
  Giới hạn truy cập
The Role of Trust in Explaining Food Choice: Combining Choice Experiment and Attribute Best–Worst Scaling1 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_12_Consumer Preference_Factors Influencing.pdf
  Giới hạn truy cập
Factors Influencing Purchase Intention for Low-Sodium and Low-Sugar Products1.13 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_13_Consumer Preference_Consumer Preference.pdf
  Giới hạn truy cập
Consumer Preference Heterogeneity Evaluation in Fruit and Vegetable Purchasing Decisions Using the Best–Worst Approach816.4 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9938_14_Consumer Preference_The Analysis.pdf
  Giới hạn truy cập
The Analysis of Marketing Factors Influencing C onsumers’ P references a nd Acceptance of Organic Food Products—Recommendations for the Optimization of the Offer in a Developing Market753.96 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.