Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31522
Nhan đề: Reading Fluency
Tác giả: Rasinski, Timothy
Paige, David
Rupley, William
Từ khoá: Reading fluency
Oral reading
Academic achievement
Comprehension
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: MDPI Books
Tóm tắt: Over the past two decades, reading fluency has been increasingly recognized as an important instructional variable for success in reading. Yet, this has not always been the case. This article presents a historical review of the nature and role of fluency instruction in the United States. The roots of oral reading fluency began in an age when texts and other forms of entertainment and information were limited. Historically, in America, oral reading was the predominant means for conveying ideas and passing the time at home with the family. In the 1800s, American education’s primary method of instruction emphasized the need for being able to read aloud with expression and fluency, in order to hold the listeners’ attention and convey information. As texts and other forms of information became more available, oral reading became deemphasized, and silent reading was viewed as a better approach to developing readers’ comprehension at the cost of fluency development. With continued research and national reports that indicate the significant contributions of oral reading fluency to reading comprehension and academic proficiency, it is clear that the roots of oral reading run deep, and that fluent reading development is important to learners’ academic achievement and reading comprehension.
Mô tả: ix. 134 p. ; 8.82 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-03943-269-1 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31522
ISBN: 978-3-03943-269-1
Bộ sưu tập: Ngôn ngữ Anh_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9800_1.Reading_Fluency.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover721.16 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_2.Reading_Fluency.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents518.22 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_3.Reading_Fluency.About.pdf
  Giới hạn truy cập
About71.36 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_4.Reading_Fluency.Chapter1.pdf
  Giới hạn truy cập
Fluency: Deep Roots in Reading Instructio595.08 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_5.Reading_Fluency.Chapter2.pdf
  Giới hạn truy cập
Fluency Interventions for Elementary Students with Reading Difficulties: A Synthesis of Research from 2000–2019711.96 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_6.Reading_Fluency.Chapter3.pdf
  Giới hạn truy cập
Whole Class or Small Group Fluency Instruction: A Tutorial of Four Effective Approaches596.04 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_7.Reading_Fluency.Chapter4.pdf
  Giới hạn truy cập
Impact of Classroom-Based Fluency Instruction on Grade One Students in an Urban Elementary School623.07 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_8.Reading_Fluency.Chapter5.pdf
  Giới hạn truy cập
Read Like Me: An Intervention for Struggling Readers693.43 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_9.Reading_Fluency.Chapter6.pdf
  Giới hạn truy cập
Effects of Fluency Oriented Instruction on Motivation for Reading of Struggling Readers1.15 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_10.Reading_Fluency.Chapter7.pdf
  Giới hạn truy cập
Assessing Expressive Oral Reading Fluency603.3 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_11.Reading_Fluency.Chapter8.pdf
  Giới hạn truy cập
Assessing the Word Recognition Skills of German Elementary Students in Silent Reading— Psychometric Properties of an Item Pool to Generate Curriculum-Based Measurements629.28 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9800_12.Reading_Fluency.Chapter9.pdf
  Giới hạn truy cập
Testing the KAPS Model of Reading Comprehension in a Turkish Elementary School Context from Low Socioeconomic Background619.86 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.