Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31522
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rasinski, Timothy | - |
dc.contributor.author | Paige, David | - |
dc.contributor.author | Rupley, William | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T01:46:52Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T01:46:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-03943-269-1 | - |
dc.identifier.other | SA9800 | - |
dc.identifier.uri | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31522 | - |
dc.description | ix. 134 p. ; 8.82 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-03943-269-1 CC BY | vi |
dc.description.abstract | Over the past two decades, reading fluency has been increasingly recognized as an important instructional variable for success in reading. Yet, this has not always been the case. This article presents a historical review of the nature and role of fluency instruction in the United States. The roots of oral reading fluency began in an age when texts and other forms of entertainment and information were limited. Historically, in America, oral reading was the predominant means for conveying ideas and passing the time at home with the family. In the 1800s, American education’s primary method of instruction emphasized the need for being able to read aloud with expression and fluency, in order to hold the listeners’ attention and convey information. As texts and other forms of information became more available, oral reading became deemphasized, and silent reading was viewed as a better approach to developing readers’ comprehension at the cost of fluency development. With continued research and national reports that indicate the significant contributions of oral reading fluency to reading comprehension and academic proficiency, it is clear that the roots of oral reading run deep, and that fluent reading development is important to learners’ academic achievement and reading comprehension. | vi |
dc.language.iso | en | vi |
dc.publisher | MDPI Books | vi |
dc.subject | Reading fluency | vi |
dc.subject | Oral reading | vi |
dc.subject | Academic achievement | vi |
dc.subject | Comprehension | vi |
dc.title | Reading Fluency | vi |
dc.type | Book | vi |
Bộ sưu tập: | Ngôn ngữ Anh_TLNM_SACH |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
SA9800_1.Reading_Fluency.Cover.pdf Giới hạn truy cập | Cover | 721.16 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_2.Reading_Fluency.Contents.pdf Giới hạn truy cập | Contents | 518.22 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_3.Reading_Fluency.About.pdf Giới hạn truy cập | About | 71.36 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_4.Reading_Fluency.Chapter1.pdf Giới hạn truy cập | Fluency: Deep Roots in Reading Instructio | 595.08 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_5.Reading_Fluency.Chapter2.pdf Giới hạn truy cập | Fluency Interventions for Elementary Students with Reading Difficulties: A Synthesis of Research from 2000–2019 | 711.96 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_6.Reading_Fluency.Chapter3.pdf Giới hạn truy cập | Whole Class or Small Group Fluency Instruction: A Tutorial of Four Effective Approaches | 596.04 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_7.Reading_Fluency.Chapter4.pdf Giới hạn truy cập | Impact of Classroom-Based Fluency Instruction on Grade One Students in an Urban Elementary School | 623.07 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_8.Reading_Fluency.Chapter5.pdf Giới hạn truy cập | Read Like Me: An Intervention for Struggling Readers | 693.43 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_9.Reading_Fluency.Chapter6.pdf Giới hạn truy cập | Effects of Fluency Oriented Instruction on Motivation for Reading of Struggling Readers | 1.15 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_10.Reading_Fluency.Chapter7.pdf Giới hạn truy cập | Assessing Expressive Oral Reading Fluency | 603.3 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_11.Reading_Fluency.Chapter8.pdf Giới hạn truy cập | Assessing the Word Recognition Skills of German Elementary Students in Silent Reading— Psychometric Properties of an Item Pool to Generate Curriculum-Based Measurements | 629.28 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA9800_12.Reading_Fluency.Chapter9.pdf Giới hạn truy cập | Testing the KAPS Model of Reading Comprehension in a Turkish Elementary School Context from Low Socioeconomic Background | 619.86 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.