Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31500
Nhan đề: Emotion and Its Relationship to Acceptance, Food Choice, and Consumption: The New Perspective
Tác giả: Prinyawiwatkul, Witoon
Cruz, Adriano Gomes da
Từ khoá: Food-evoked emotions
Sensory liking
Consumer acceptance
Purchase intent
Health risk
Benefit statement
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: MDPI Books
Tóm tắt: This Special Issue of Foods aims to publish both original and cutting-edge research and comprehensive reviews contributing to a deeper understanding of food-evoked emotion, food choice, acceptance, and consumption. Papers from multi- and interdisciplinary perspectives, such as food and sensory sciences, culinology and gastronomy, nutrition and health sciences, psychology, business and marketing, and consumer behavior are highly desirable and very welcome.
Mô tả: vii, 109 p, ; 4,42 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-0365-0371-4 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31500
ISBN: 978-3-0365-0371-4
Bộ sưu tập: Quản trị kinh doanh_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9783_1.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover1.33 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_2.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Copyright.pdf
  Giới hạn truy cập
Copyright583.17 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_3.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents517.47 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_4.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.About.pdf
  Giới hạn truy cập
About510.96 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_5.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter1.pdf
  Giới hạn truy cập
Relationships between Emotion, Acceptance, Food Choice, and Consumption: Some New Perspectives555.39 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_6.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter2.pdf
  Giới hạn truy cập
Effects of Intrinsic and Extrinsic Visual Cues on Consumer Emotion and Purchase Intent: A Case of Ready-to-Eat Salad1.07 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_7.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter3.pdf
  Giới hạn truy cập
Consumer Preferences and Sensory Profile Related to the Physico-Chemical Properties and Texture of Different Maize Tortillas Types977.33 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_8.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter4.pdf
  Giới hạn truy cập
Testing Model of Purchase Intention for Fast Food in Mexico: How do Consumers React to Food Values, Positive Anticipated Emotions, Attitude toward the Brand, and Attitude toward Eating Hamburgers?758.6 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_9.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter5.pdf
  Giới hạn truy cập
Perception of the Attributes of Sherry Wine and Its Consumption in Young People in the South of Spain651.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_10.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter6.pdf
  Giới hạn truy cập
Impulsivity, Emotional Intelligence, and Alcohol Consumption in Young People: A Mediation Analysis1.08 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_11.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter7.pdf
  Giới hạn truy cập
Ethnic Food Consumption in Italy: The Role of Food Neophobia and Openness to Different Cultures791.63 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9783_12.Emotion_and_Its_Relationship_to_Acceptance_Food_Choice_and_Consumption_The_New_Perspective.Chapter8.pdf
  Giới hạn truy cập
An Analysis of Public Opinions Regarding Take-Away Food Safety: A 2015–2018 Case Study on Sina Weibo1.07 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.