Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31287
Nhan đề: Knowledge Management, Trust and Communication in the Era of Social Media
Tác giả: Joanna Paliszkiewicz (editor)
Từ khoá: Knowledge management
Communication
Social media
Privacy
Ethics in social media
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI
Tóm tắt: Social media has become a popular method of communication among people from all over the world. It is used as a platform for everyday interactions and knowledge sharing in private and business life. Knowledge management, trust and communication have emerged as a key discipline to explain organizational learning and innovation. The aim of the Special Issue is to highlight the wide-ranging research about trust, knowledge management, and communication in the era of social media.
Mô tả: x, 156 p. ; ill. ; 18.3 MB
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31287
ISBN: 9783039437061
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9632_1. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover1.67 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_2. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents548.58 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_3. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_About the Editor.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Editor510.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_4. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface513.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Digitalization of the Marketing Activities of Enterprises: Case Study1 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 2.pdf
  Giới hạn truy cập
The Usage of Smartphone and Mobile Applications from the Point of View of Customers in Poland689.66 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Digital Media: Empowerment and Equality1.34 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Social Media Marketing in Creative Industries: How to Use Social Media Marketing to Promote Computer Games?260.06 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Selected Aspects of Evaluating Knowledge Management Quality in Contemporary Enterprises610.03 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Communication Strategies in Social Media in the Example of ICT Companies268.69 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 7.pdf
  Giới hạn truy cập
The Importance of Trust in Knowledge Sharing and the Efficiency ofDoing Business on the Example of Tourism1.56 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 8.pdf
  Giới hạn truy cập
The Role of Social Media in Generation Y Travel Decision-Making Process (Case Study in Poland)918.33 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Determinants of Social Media Usage in Business by Women: Age and Development of the Country2.16 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Integrated Question-Answering System for Natural Disaster Domains Based on Social Media Messages Posted at the Time of Disaster3.21 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Integrated Question-Answering System for Natural Disaster Domains Based on Social Media Messages Posted at the Time of Disaster3.27 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Information Sharing Strategies in the Social Media Era: The Perspective of Financial Performance and CSR in the Food Industry251.64 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.