Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31287
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorJoanna Paliszkiewicz (editor)-
dc.date.accessioned2021-06-12T08:52:45Z-
dc.date.available2021-06-12T08:52:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.isbn9783039437061-
dc.identifier.otherSA9632-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31287-
dc.descriptionx, 156 p. ; ill. ; 18.3 MBvi
dc.description.abstractSocial media has become a popular method of communication among people from all over the world. It is used as a platform for everyday interactions and knowledge sharing in private and business life. Knowledge management, trust and communication have emerged as a key discipline to explain organizational learning and innovation. The aim of the Special Issue is to highlight the wide-ranging research about trust, knowledge management, and communication in the era of social media.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherMDPIvi
dc.subjectKnowledge managementvi
dc.subjectCommunicationvi
dc.subjectSocial mediavi
dc.subjectPrivacyvi
dc.subjectEthics in social mediavi
dc.titleKnowledge Management, Trust and Communication in the Era of Social Mediavi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9632_1. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover1.67 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_2. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents548.58 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_3. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_About the Editor.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Editor510.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_4. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface513.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Digitalization of the Marketing Activities of Enterprises: Case Study1 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 2.pdf
  Giới hạn truy cập
The Usage of Smartphone and Mobile Applications from the Point of View of Customers in Poland689.66 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Digital Media: Empowerment and Equality1.34 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Social Media Marketing in Creative Industries: How to Use Social Media Marketing to Promote Computer Games?260.06 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Selected Aspects of Evaluating Knowledge Management Quality in Contemporary Enterprises610.03 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Communication Strategies in Social Media in the Example of ICT Companies268.69 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 7.pdf
  Giới hạn truy cập
The Importance of Trust in Knowledge Sharing and the Efficiency ofDoing Business on the Example of Tourism1.56 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 8.pdf
  Giới hạn truy cập
The Role of Social Media in Generation Y Travel Decision-Making Process (Case Study in Poland)918.33 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Determinants of Social Media Usage in Business by Women: Age and Development of the Country2.16 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Integrated Question-Answering System for Natural Disaster Domains Based on Social Media Messages Posted at the Time of Disaster3.21 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Integrated Question-Answering System for Natural Disaster Domains Based on Social Media Messages Posted at the Time of Disaster3.27 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9632_5. Knowledge_Management_Trust_and_Communication_Article 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Information Sharing Strategies in the Social Media Era: The Perspective of Financial Performance and CSR in the Food Industry251.64 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.