Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31114
Nhan đề: Individual Development Opportunity, Brand Name and Job Satisfaction
Tác giả: Tran, Duc Tai
Từ khoá: Brand name
Job satisfaction
Individual development opportunity
University, Vietnam
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: International Journal of Science and Business, Volume: 3, Issue: 6, Year: 2019 Page: 12-24
Tóm tắt: Understanding the impact of individual development opportunity and brand name is important for job satisfaction in universities in Vietnam. This paper examines individual development opportunity, brand name and job satisfaction. The study adopts a convenience sampling method to collect data from 800 permanent lecturers in universities Ho Minh Chi City Vietnam. It was observed that individual development opportunity and university brand name have a significant influence on job satisfaction. As a consequence, it is concluded that by recognizing the impact of individual development opportunity and university brand name. The implication of this study is for the university managers which they can enhance the level of job satisfaction among lecturers in Ho Chi Minh in particular and in Vietnam in general
Mô tả: 13p.; 904kb
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31114
ISSN: 2520-4750 (Online)
2521-3040 (Print)
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2453_Individual Development Opportunity.pdf
  Giới hạn truy cập
Individual Development Opportunity, Brand Name and Job Satisfaction903.94 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.