Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31111
Nhan đề: | Realia in English Grammar Classes with the Attendance of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (Adhd) Children |
Tác giả: | Le, Thi Ngoc Diep |
Từ khoá: | Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) ADHD children English lessons, Grammar teaching and learning |
Năm xuất bản: | 2020 |
Nhà xuất bản: | Journal of Critical Reviews, Vol 7, Issue 8, 2020 |
Tóm tắt: | At present, English is a very well-known language and taught almost every school. And grammar study is one of the cornerstone skills in learning and teaching English. Additionally, there are different kinds of students and needs. Children with ADHD is an example. This study is conducted in primary public schools in Ho Chi Minh City, Vietnam from secondary data and primary data to examine the realia usage and its effectiveness in grammar teaching to young learners, especially to ADHD children and to explore children’ expectations in grammar classes and on managing those classes in a more effective and enjoyable way. The recommendations are made to help children with ADHD to focus on grammar classes to some extent. |
Mô tả: | 6p.; 1 MB |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31111 |
ISSN: | 2394-5125 |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học giảng viên |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
BBKH2450_Realia in English Grammar Classes.pdf Giới hạn truy cập | Realia in English Grammar Classes with the Attendance of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (Adhd) Children | 1.09 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.