Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31111
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorLe, Thi Ngoc Diep-
dc.date.accessioned2021-06-09T09:44:31Z-
dc.date.available2021-06-09T09:44:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2394-5125-
dc.identifier.otherBBKH2450-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31111-
dc.description6p.; 1 MBvi
dc.description.abstractAt present, English is a very well-known language and taught almost every school. And grammar study is one of the cornerstone skills in learning and teaching English. Additionally, there are different kinds of students and needs. Children with ADHD is an example. This study is conducted in primary public schools in Ho Chi Minh City, Vietnam from secondary data and primary data to examine the realia usage and its effectiveness in grammar teaching to young learners, especially to ADHD children and to explore children’ expectations in grammar classes and on managing those classes in a more effective and enjoyable way. The recommendations are made to help children with ADHD to focus on grammar classes to some extent.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherJournal of Critical Reviews, Vol 7, Issue 8, 2020vi
dc.subjectAttention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)vi
dc.subjectADHD childrenvi
dc.subjectEnglish lessons,vi
dc.subjectGrammar teaching and learningvi
dc.titleRealia in English Grammar Classes with the Attendance of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (Adhd) Childrenvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2450_Realia in English Grammar Classes.pdf
  Giới hạn truy cập
Realia in English Grammar Classes with the Attendance of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (Adhd) Children1.09 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.