Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/27239
Nhan đề: | Teaching Multiplication with Lesson Study: Japanese and Ibero-American Theories for Mathematics Education |
Tác giả: | Isoda, Masami Olfos, Raimundo |
Từ khoá: | Curriculum Teaching Multiplication Mathematics Education in Latin America Instructional Activities and Practices Learning to Multiply Elementary School Education |
Năm xuất bản: | 2021 |
Nhà xuất bản: | Springer Open |
Tóm tắt: | This open access book is intended to assist teachers, teacher trainers, curriculum designers, editors and authors of textbooks in developing strategies to teach the multiplication of natural numbers based on the experience of the Lesson Study in Japan. This approach to mathematics education dates back to the 1870s and reconciles the emphasis on problem solving with the treatment of the curricular contents. It has gained international recognition since the 1990s and thanks to it mathematics education in Japan has been recognized as one of the most efficient and innovative in the world. |
Mô tả: | xviii, 296 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-28561-6 CC BY |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/27239 |
ISBN: | 9783030285616 |
Bộ sưu tập: | Ngôn ngữ Anh_TLNM_SACH |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
SA8787_2021_Book_TeachingMultiplicationWithLess.pdf Giới hạn truy cập | Teaching Multiplication with Lesson Study: Japanese and Ibero-American Theories for Mathematics Education | 11.6 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.