Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/27239
Nhan đề: Teaching Multiplication with Lesson Study: Japanese and Ibero-American Theories for Mathematics Education
Tác giả: Isoda, Masami
Olfos, Raimundo
Từ khoá: Curriculum
Teaching Multiplication
Mathematics Education in Latin America
Instructional Activities and Practices
Learning to Multiply
Elementary School Education
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: Springer Open
Tóm tắt: This open access book is intended to assist teachers, teacher trainers, curriculum designers, editors and authors of textbooks in developing strategies to teach the multiplication of natural numbers based on the experience of the Lesson Study in Japan. This approach to mathematics education dates back to the 1870s and reconciles the emphasis on problem solving with the treatment of the curricular contents. It has gained international recognition since the 1990s and thanks to it mathematics education in Japan has been recognized as one of the most efficient and innovative in the world.
Mô tả: xviii, 296 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-28561-6 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/27239
ISBN: 9783030285616
Bộ sưu tập: Ngôn ngữ Anh_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA8787_2021_Book_TeachingMultiplicationWithLess.pdf
  Giới hạn truy cập
Teaching Multiplication with Lesson Study: Japanese and Ibero-American Theories for Mathematics Education11.6 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.