Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/27239
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorIsoda, Masami-
dc.contributor.authorOlfos, Raimundo-
dc.date.accessioned2021-02-22T03:10:45Z-
dc.date.available2021-02-22T03:10:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn9783030285616-
dc.identifier.otherSA8787-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/27239-
dc.descriptionxviii, 296 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-28561-6 CC BYvi
dc.description.abstractThis open access book is intended to assist teachers, teacher trainers, curriculum designers, editors and authors of textbooks in developing strategies to teach the multiplication of natural numbers based on the experience of the Lesson Study in Japan. This approach to mathematics education dates back to the 1870s and reconciles the emphasis on problem solving with the treatment of the curricular contents. It has gained international recognition since the 1990s and thanks to it mathematics education in Japan has been recognized as one of the most efficient and innovative in the world.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringer Openvi
dc.subjectCurriculumvi
dc.subjectTeaching Multiplicationvi
dc.subjectMathematics Education in Latin Americavi
dc.subjectInstructional Activities and Practicesvi
dc.subjectLearning to Multiplyvi
dc.subjectElementary School Educationvi
dc.titleTeaching Multiplication with Lesson Study: Japanese and Ibero-American Theories for Mathematics Educationvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Ngôn ngữ Anh_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA8787_2021_Book_TeachingMultiplicationWithLess.pdf
  Giới hạn truy cập
Teaching Multiplication with Lesson Study: Japanese and Ibero-American Theories for Mathematics Education11.6 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.