Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21625
Nhan đề: Measuring Innovation and Product Differentiation: Evidence from Mutual Funds
Tác giả: Kostovetsky, Leonard
Warner, Jerold B.
Từ khoá: Mutual Funds
Prospectuses
Strategies
Inflows
Investors
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: American Finance Association
Tóm tắt: "We study innovation and product differentiation using a uniquenessmeasure based on textual analysis of prospectuses.We find that small and start-up families have higher start rates than larger families, and their products aremore unique. Unique strategies attract more inflows in the first three years, and investors respond more to textbased uniqueness than other measures such as holdings or returns uniqueness. For established funds, word uniqueness has weak negative power for explaining returns, so investors in competitive equilibrium do not sacrifice much performance to get specialized products. Uniqueness attenuates the flow-performance relation, reducing the risk of investor outflows."
Mô tả: 45 tr. ; 1101 kb, THE JOURNAL OF FINANCE • VOL. LXXV, NO. 2 • APRIL 2020
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21625
ISSN: 1540-6261
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2213_Measuring Innovation and Product.pdf
  Giới hạn truy cập
"Measuring Innovation and Product Differentiation: Evidence from Mutual Funds"1.1 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.