Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21625
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorKostovetsky, Leonard-
dc.contributor.authorWarner, Jerold B.-
dc.date.accessioned2020-08-28T01:21:37Z-
dc.date.available2020-08-28T01:21:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1540-6261-
dc.identifier.otherBBKH2213-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21625-
dc.description45 tr. ; 1101 kb, THE JOURNAL OF FINANCE • VOL. LXXV, NO. 2 • APRIL 2020vi
dc.description.abstract"We study innovation and product differentiation using a uniquenessmeasure based on textual analysis of prospectuses.We find that small and start-up families have higher start rates than larger families, and their products aremore unique. Unique strategies attract more inflows in the first three years, and investors respond more to textbased uniqueness than other measures such as holdings or returns uniqueness. For established funds, word uniqueness has weak negative power for explaining returns, so investors in competitive equilibrium do not sacrifice much performance to get specialized products. Uniqueness attenuates the flow-performance relation, reducing the risk of investor outflows."vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherAmerican Finance Associationvi
dc.subjectMutual Fundsvi
dc.subjectProspectusesvi
dc.subjectStrategiesvi
dc.subjectInflowsvi
dc.subjectInvestorsvi
dc.titleMeasuring Innovation and Product Differentiation: Evidence from Mutual Fundsvi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2213_Measuring Innovation and Product.pdf
  Giới hạn truy cập
"Measuring Innovation and Product Differentiation: Evidence from Mutual Funds"1.1 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.