Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21515
Nhan đề: Metaphors and tourism paradoxes
Tác giả: Belhassen, Yaniv
Từ khoá: Socioligusitics
Philosophy
Epistemology
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Elsevier Ltd.
Tóm tắt: Metaphors can be viewed as discursive elements, in which an image is borrowed from one semantic field to redescribe a quality or attribute in another field, usually, in a symbolic and/or poetic manner. Inspired by previous studies that analyzed metaphors in tourism-related disocurses, this paper seeks to further develop this sociolinguistics angle in order to pinpoint three paradoxes of modern tourism: the familiarty paradox, the staging paradox and the attractiveness paradox.
Mô tả: Tourism Management 79 (2020) 104095
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21515
ISSN: 0261-5177
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2080_Metaphors and tourism paradoxes.pdf
  Giới hạn truy cập
Metaphors and tourism paradoxes287.66 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.