Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21515
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorBelhassen, Yaniv-
dc.date.accessioned2020-08-26T04:03:28Z-
dc.date.available2020-08-26T04:03:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0261-5177-
dc.identifier.otherBBKH2080-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21515-
dc.descriptionTourism Management 79 (2020) 104095vi
dc.description.abstractMetaphors can be viewed as discursive elements, in which an image is borrowed from one semantic field to redescribe a quality or attribute in another field, usually, in a symbolic and/or poetic manner. Inspired by previous studies that analyzed metaphors in tourism-related disocurses, this paper seeks to further develop this sociolinguistics angle in order to pinpoint three paradoxes of modern tourism: the familiarty paradox, the staging paradox and the attractiveness paradox.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherElsevier Ltd.vi
dc.subjectSocioligusiticsvi
dc.subjectPhilosophyvi
dc.subjectEpistemologyvi
dc.titleMetaphors and tourism paradoxesvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2080_Metaphors and tourism paradoxes.pdf
  Giới hạn truy cập
Metaphors and tourism paradoxes287.66 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.