Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21336
Nhan đề: Honeymoon tourism: Exploring must-be, hybrid and value-added quality attributes
Tác giả: Lee, Jin-Soo
Fakfare, Pipatpong
Han, Heesup
Từ khoá: Honeymoon tourism
Asymmetry
Quality attributes
Phuket
Tourist satisfaction
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Elsevier Ltd.
Tóm tắt: Based on a mixed-methods, this study aims to identify which attributes are more sensitive to the dissatisfaction, satisfaction or delight of honeymoon tourists by examining the asymmetric effect of quality attributes on the satisfaction of honeymoon tourists in Phuket, Thailand. By drawing on impact range performance and asymmetry analyses, asymmetric relationships assist researchers in identifying quality attributes as (1) frustrators and dissatisfiers (must-be attributes), (2) satisfiers and delighters (value-added attributes) and (3) hybrids. This approach enables an understanding of the dynamic impact of quality attributes on the satisfaction of honeymoon tourists rather than merely identifying quality attributes. Considering the limited insight into quality attributes in the existing honeymoon tourism literature, this study provides a novel view on the dynamic nature of multidimensional quality attributes and contributes to this body of literature.
Mô tả: Tourism Management 76 (2020) 103958
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21336
ISSN: 0261-5177
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1988_Honeymoon tourism.pdf
  Giới hạn truy cập
Honeymoon tourism: Exploring must-be, hybrid and value-added quality attributes2.99 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.