Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21336
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorLee, Jin-Soo-
dc.contributor.authorFakfare, Pipatpong-
dc.contributor.authorHan, Heesup-
dc.date.accessioned2020-08-20T08:09:19Z-
dc.date.available2020-08-20T08:09:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0261-5177-
dc.identifier.otherBBKH1988-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21336-
dc.descriptionTourism Management 76 (2020) 103958vi
dc.description.abstractBased on a mixed-methods, this study aims to identify which attributes are more sensitive to the dissatisfaction, satisfaction or delight of honeymoon tourists by examining the asymmetric effect of quality attributes on the satisfaction of honeymoon tourists in Phuket, Thailand. By drawing on impact range performance and asymmetry analyses, asymmetric relationships assist researchers in identifying quality attributes as (1) frustrators and dissatisfiers (must-be attributes), (2) satisfiers and delighters (value-added attributes) and (3) hybrids. This approach enables an understanding of the dynamic impact of quality attributes on the satisfaction of honeymoon tourists rather than merely identifying quality attributes. Considering the limited insight into quality attributes in the existing honeymoon tourism literature, this study provides a novel view on the dynamic nature of multidimensional quality attributes and contributes to this body of literature.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherElsevier Ltd.vi
dc.subjectHoneymoon tourismvi
dc.subjectAsymmetryvi
dc.subjectQuality attributesvi
dc.subjectPhuketvi
dc.subjectTourist satisfactionvi
dc.titleHoneymoon tourism: Exploring must-be, hybrid and value-added quality attributesvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1988_Honeymoon tourism.pdf
  Giới hạn truy cập
Honeymoon tourism: Exploring must-be, hybrid and value-added quality attributes2.99 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.