Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21239
Nhan đề: Executive Insights: Corporate Culture and Market Orientation: Comparing Indian and Japanese Firms
Tác giả: Deshpande, Rohit
Farley, John U.
Từ khoá: Corporate Culture
Market Orientation
Indian
Japanese
Firms
Năm xuất bản: 1999
Nhà xuất bản: SAGE
Tóm tắt: The authors examine how organizational dimensions, including corporate culture and market orientation, affect performance in major Indian firms. The research uses a framework (the universal high performance model) developed in the United States and first tested in Japan to assess Indian organizational business- to-business relationships. Although there are some intuitively obvious substantive differences between Indian and Japanese companies, the general pattern ofhow various factors drive business performance is similar in both countries despite the different economic environments in India and Japan.
Mô tả: Journal of International Marketing, Vol. 7, No.4, 1999, pp. 111-127
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21239
ISSN: 1069-031X
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1972_Executive Insights Corporate Culture and Market Orientation.pdf
  Giới hạn truy cập
Executive Insights: Corporate Culture and Market Orientation: Comparing Indian and Japanese Firms1.48 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.