Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21239
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorDeshpande, Rohit-
dc.contributor.authorFarley, John U.-
dc.date.accessioned2020-08-19T03:51:01Z-
dc.date.available2020-08-19T03:51:01Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.issn1069-031X-
dc.identifier.otherBBKH1972-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21239-
dc.descriptionJournal of International Marketing, Vol. 7, No.4, 1999, pp. 111-127vi
dc.description.abstractThe authors examine how organizational dimensions, including corporate culture and market orientation, affect performance in major Indian firms. The research uses a framework (the universal high performance model) developed in the United States and first tested in Japan to assess Indian organizational business- to-business relationships. Although there are some intuitively obvious substantive differences between Indian and Japanese companies, the general pattern ofhow various factors drive business performance is similar in both countries despite the different economic environments in India and Japan.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSAGEvi
dc.subjectCorporate Culturevi
dc.subjectMarket Orientationvi
dc.subjectIndianvi
dc.subjectJapanesevi
dc.subjectFirmsvi
dc.titleExecutive Insights: Corporate Culture and Market Orientation: Comparing Indian and Japanese Firmsvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1972_Executive Insights Corporate Culture and Market Orientation.pdf
  Giới hạn truy cập
Executive Insights: Corporate Culture and Market Orientation: Comparing Indian and Japanese Firms1.48 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.