Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/20851
Nhan đề: | How Communication Skills of Young Learners could be Improved through English Field Trips? a Case Study in Ho Chi Minh, Vietnam |
Tác giả: | Nguyen, Cuong Huy |
Từ khoá: | English Young Learners Field Trips Non-Formal Education Vietnam Communication |
Năm xuất bản: | 2019 |
Nhà xuất bản: | International Journal of Scientific & Engineering Research |
Tóm tắt: | Field trip is an effort to develop knowledge, skills and attitudes through learning experiences to achieve effective performance. The aim of this paper is to explore the advantages of English Field Trips in improving communication skills to children in primary schools and later provide the recommendations on well preparation before and after the trip. Our work is intended to emphasize the range of extracurricular educational offers and pinpoint the methods of teaching English as a second language within a borderline educational activity: field trips. Primary data is generated through questionnaires with children and semi structured interviews with teachers. |
Mô tả: | 11 tr. 0.8 Mb pdf |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/20851 |
ISSN: | 2229-5518 |
Bộ sưu tập: | Bài báo khoa học giảng viên |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
BBKH1714_29.How Communication Skills of Young Learners could be Improved.pdf Giới hạn truy cập | How Communication Skills of Young Learners could be Improved through English Field Trips? a Case Study in Ho Chi Minh, Vietnam | 816.73 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.