Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/20851
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyen, Cuong Huy-
dc.date.accessioned2020-08-13T06:09:59Z-
dc.date.available2020-08-13T06:09:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2229-5518-
dc.identifier.otherBBKH1714-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/20851-
dc.description11 tr. 0.8 Mb pdfvi
dc.description.abstractField trip is an effort to develop knowledge, skills and attitudes through learning experiences to achieve effective performance. The aim of this paper is to explore the advantages of English Field Trips in improving communication skills to children in primary schools and later provide the recommendations on well preparation before and after the trip. Our work is intended to emphasize the range of extracurricular educational offers and pinpoint the methods of teaching English as a second language within a borderline educational activity: field trips. Primary data is generated through questionnaires with children and semi structured interviews with teachers.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherInternational Journal of Scientific & Engineering Researchvi
dc.subjectEnglish Young Learnersvi
dc.subjectField Tripsvi
dc.subjectNon-Formal Educationvi
dc.subjectVietnamvi
dc.subjectCommunicationvi
dc.titleHow Communication Skills of Young Learners could be Improved through English Field Trips? a Case Study in Ho Chi Minh, Vietnamvi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1714_29.How Communication Skills of Young Learners could be Improved.pdf
  Giới hạn truy cập
How Communication Skills of Young Learners could be Improved through English Field Trips? a Case Study in Ho Chi Minh, Vietnam816.73 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.