Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33603
Nhan đề: Geography Education Promoting Sustainability
Tác giả: Jeronen, Eila (Ed.)
Từ khoá: Geography education
Sustainability education
Misconceptions
Preconceptions
Alternative conceptions
Magnitude
Digital tools
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI Books
Tóm tắt: "The Special Issue “Geography Education Promoting Sustainability” focuses on views and experiences in geography education at schools and in teacher education, which support curricular work and school practices sharing a vision of a society that lives in balance with Earth’s carrying capacity. In addition, the special issue presents and reflects on the ideas that offer learners a context for developing active, global citizenship and participation for understanding of the interdependencies of ecological, societal, and economic systems."
Mô tả: 180 p. ; 6.238 Kb ; https://doi.org/10.3390/books978-3-03928-501-3 CC BY-NC-ND
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33603
ISBN: 978-3-03928-501-3
Bộ sưu tập: Giáo dục_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA11451_1.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover733.42 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_2.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents529.87 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_3.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
An Issue of Scale: The Challenge of Time, Space and Multitude in Sustainability and Geography Education645.04 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_4.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Teaching and Learning Methods in Geography Promoting Sustainability690.25 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_5.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Regional Collaboration for Sustainability via Place-Based Ecology Education: Mixed-Methods Case Study of the Upper Valley Teaching Place Collaborative1.07 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_6.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Education for Sustainable Development through International Collaboration. A Case Study on Concepts and Conceptual Change of School-Students from India and Austria on Gender Equality and Sustainable Growth1.43 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_7.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Conceptualization and Evaluation of a School Project on Climate Science in the Context of Education for Sustainable Development (ESD)752.27 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_8.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Eija Yli-Panula, Eila Jeronen and Gabriela Rodriguez-Aflecht ‘Nature Is SomethingWe Can’t Replace’: Mexican Students’ Views of the Landscape TheyWant to Conserve1.59 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_9.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Landscape as Experienced Place and Worth Conserving in the Drawings of Finnish and Swedish Students1.32 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_10.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
The Mystery Method Reconsidered—A Tool for Assessing Systems Thinking in Education for Sustainable Development1.59 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_11.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Education in Sustainable Development Goals Using the Spatial Data Infrastructures and the TPACK Model846.72 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA11451_12.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 10.pdf
  Giới hạn truy cập
If a Tree Falls: Business Students Learning Active Citizenship from Environmentalists628.35 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.