Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33603
Nhan đề: | Geography Education Promoting Sustainability |
Tác giả: | Jeronen, Eila (Ed.) |
Từ khoá: | Geography education Sustainability education Misconceptions Preconceptions Alternative conceptions Magnitude Digital tools |
Năm xuất bản: | 2020 |
Nhà xuất bản: | MDPI Books |
Tóm tắt: | "The Special Issue “Geography Education Promoting Sustainability” focuses on views and experiences in geography education at schools and in teacher education, which support curricular work and school practices sharing a vision of a society that lives in balance with Earth’s carrying capacity. In addition, the special issue presents and reflects on the ideas that offer learners a context for developing active, global citizenship and participation for understanding of the interdependencies of ecological, societal, and economic systems." |
Mô tả: | 180 p. ; 6.238 Kb ; https://doi.org/10.3390/books978-3-03928-501-3 CC BY-NC-ND |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33603 |
ISBN: | 978-3-03928-501-3 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục_TLNM_SACH |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
SA11451_1.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Cover.pdf Giới hạn truy cập | Cover | 733.42 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_2.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Contents.pdf Giới hạn truy cập | Contents | 529.87 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_3.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 1.pdf Giới hạn truy cập | An Issue of Scale: The Challenge of Time, Space and Multitude in Sustainability and Geography Education | 645.04 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_4.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 2.pdf Giới hạn truy cập | Teaching and Learning Methods in Geography Promoting Sustainability | 690.25 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_5.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 3.pdf Giới hạn truy cập | Regional Collaboration for Sustainability via Place-Based Ecology Education: Mixed-Methods Case Study of the Upper Valley Teaching Place Collaborative | 1.07 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_6.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 4.pdf Giới hạn truy cập | Education for Sustainable Development through International Collaboration. A Case Study on Concepts and Conceptual Change of School-Students from India and Austria on Gender Equality and Sustainable Growth | 1.43 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_7.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 5.pdf Giới hạn truy cập | Conceptualization and Evaluation of a School Project on Climate Science in the Context of Education for Sustainable Development (ESD) | 752.27 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_8.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 6.pdf Giới hạn truy cập | Eija Yli-Panula, Eila Jeronen and Gabriela Rodriguez-Aflecht ‘Nature Is SomethingWe Can’t Replace’: Mexican Students’ Views of the Landscape TheyWant to Conserve | 1.59 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_9.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 7.pdf Giới hạn truy cập | Landscape as Experienced Place and Worth Conserving in the Drawings of Finnish and Swedish Students | 1.32 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_10.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 8.pdf Giới hạn truy cập | The Mystery Method Reconsidered—A Tool for Assessing Systems Thinking in Education for Sustainable Development | 1.59 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_11.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 9.pdf Giới hạn truy cập | Education in Sustainable Development Goals Using the Spatial Data Infrastructures and the TPACK Model | 846.72 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA11451_12.Geography_Education_Promoting_Sustainability.Chapter 10.pdf Giới hạn truy cập | If a Tree Falls: Business Students Learning Active Citizenship from Environmentalists | 628.35 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.