Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33471
Nhan đề: | Task Design In Mathematics Education: an ICMI study 22 |
Tác giả: | Anne Watson Minoru Ohtani |
Từ khoá: | Anthropological Theory of Didactics in Mathematics Digital Technology in Mathematics Variation Theory Mathematics Mathematics Textbook Design |
Năm xuất bản: | 2015 |
Nhà xuất bản: | Springer |
Tóm tắt: | This book is the product of ICMI Study 22 Task Design in Mathematics Education. The study offers a state-of-the-art summary of relevant research and goes beyond that to develop new insights and new areas of knowledge and study about task design. The authors represent a wide range of countries and cultures and are leading researchers, teachers and designers. In particular, the authors develop explicit understandings of the opportunities and difficulties involved in designing and implementing tasks and of the interfaces between the teaching, researching and designing roles – recognising that these might be undertaken by the same person or by completely separate teams. Tasks generate the activity through which learners meet mathematical concepts, ideas, strategies and learn to use and develop mathematical thinking and modes of enquiry. Teaching includes the selection, modification, design, sequencing, installation, observation and evaluation of tasks. The book illustrates how task design is core to effective teaching, whether the task is a complex, extended, investigation or a small part of a lesson; whether it is part of a curriculum system, such as a textbook, or promotes free standing activity; whether the task comes from published source or is devised by the teacher or the student. |
Mô tả: | xviii, 339 p. : ill ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-09629-2 CC BY-NC-ND |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33471 |
ISBN: | 978-3-319-09629-2 |
Bộ sưu tập: | Khoa học cơ bản_TLNM_SACH |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
SA10372_1_TaskDesignInMathematicsEducati_Cover.pdf Giới hạn truy cập | Cover | 376.57 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_2_TaskDesignInMathematicsEducati_Front matter.pdf Giới hạn truy cập | Front matter | 462.67 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_3_TaskDesignInMathematicsEducati_Contents.pdf Giới hạn truy cập | Contents | 441.85 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_4_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 1.pdf Giới hạn truy cập | Themes and Issues in Mathematics Education Concerning Task Design: Editorial Introduction | 272.95 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_5_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 2.pdf Giới hạn truy cập | Frameworks and Principles for Task Design | 1.03 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_6_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 3.pdf Giới hạn truy cập | The Relationships Between Task Design, Anticipated Pedagogies, and Student Learning | 700.07 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_7_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 4.pdf Giới hạn truy cập | Accounting for Student Perspectives in Task Design | 492.44 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_8_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 5.pdf Giới hạn truy cập | Design Issues Related to Text-Based Tasks | 1.6 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_9_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 6.pdf Giới hạn truy cập | Designing Mathematics Tasks: The Role of Tools | 1.4 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_10_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 7.pdf Giới hạn truy cập | E-Textbooks for Mathematical Guided Inquiry: Design of Tasks and Task Sequences | 1.46 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_11_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 8.pdf Giới hạn truy cập | Didactic Engineering as a Research Methodology: From Fundamental Situations to Study and Research Paths | 721.16 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_12_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 9.pdf Giới hạn truy cập | The Critical Role of Task Design in Lesson Study | 607.09 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_13_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 10.pdf Giới hạn truy cập | There Is, Probably, No Need for This Presentation | 1.87 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_14_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 11.pdf Giới hạn truy cập | Taking Design to Task: A Critical Appreciation | 721.71 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
SA10372_15_TaskDesignInMathematicsEducati_Index.pdf Giới hạn truy cập | Index | 11.24 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.