Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33471
Nhan đề: Task Design In Mathematics Education: an ICMI study 22
Tác giả: Anne Watson
Minoru Ohtani
Từ khoá: Anthropological Theory of Didactics in Mathematics
Digital Technology in Mathematics
Variation Theory Mathematics
Mathematics Textbook Design
Năm xuất bản: 2015
Nhà xuất bản: Springer
Tóm tắt: This book is the product of ICMI Study 22 Task Design in Mathematics Education. The study offers a state-of-the-art summary of relevant research and goes beyond that to develop new insights and new areas of knowledge and study about task design. The authors represent a wide range of countries and cultures and are leading researchers, teachers and designers. In particular, the authors develop explicit understandings of the opportunities and difficulties involved in designing and implementing tasks and of the interfaces between the teaching, researching and designing roles – recognising that these might be undertaken by the same person or by completely separate teams. Tasks generate the activity through which learners meet mathematical concepts, ideas, strategies and learn to use and develop mathematical thinking and modes of enquiry. Teaching includes the selection, modification, design, sequencing, installation, observation and evaluation of tasks. The book illustrates how task design is core to effective teaching, whether the task is a complex, extended, investigation or a small part of a lesson; whether it is part of a curriculum system, such as a textbook, or promotes free standing activity; whether the task comes from published source or is devised by the teacher or the student.
Mô tả: xviii, 339 p. : ill ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-09629-2 CC BY-NC-ND
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33471
ISBN: 978-3-319-09629-2
Bộ sưu tập: Khoa học cơ bản_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA10372_1_TaskDesignInMathematicsEducati_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover376.57 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_2_TaskDesignInMathematicsEducati_Front matter.pdf
  Giới hạn truy cập
Front matter462.67 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_3_TaskDesignInMathematicsEducati_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents441.85 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_4_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Themes and Issues in Mathematics Education Concerning Task Design: Editorial Introduction272.95 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_5_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Frameworks and Principles for Task Design1.03 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_6_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
The Relationships Between Task Design, Anticipated Pedagogies, and Student Learning700.07 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_7_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Accounting for Student Perspectives in Task Design492.44 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_8_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Design Issues Related to Text-Based Tasks1.6 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_9_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Designing Mathematics Tasks: The Role of Tools1.4 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_10_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
E-Textbooks for Mathematical Guided Inquiry: Design of Tasks and Task Sequences1.46 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_11_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Didactic Engineering as a Research Methodology: From Fundamental Situations to Study and Research Paths721.16 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_12_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 9.pdf
  Giới hạn truy cập
The Critical Role of Task Design in Lesson Study607.09 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_13_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 10.pdf
  Giới hạn truy cập
There Is, Probably, No Need for This Presentation1.87 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_14_TaskDesignInMathematicsEducati_Chapter 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Taking Design to Task: A Critical Appreciation721.71 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10372_15_TaskDesignInMathematicsEducati_Index.pdf
  Giới hạn truy cập
Index11.24 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.