Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33280
Nhan đề: Creating Loyalty in Collective Hedonic Services: The Role of Satisfaction and Psychological Sense of Community
Tác giả: Drengner, Jan
Gaus, Hansjörg
Jahn, Steffen
Từ khoá: Brand Community
Collective Hedonic Service
Consumption Community
Emotional Experience;
Event
Festival
Psychological Sense of Community
Loyalty
Satisfaction
Năm xuất bản: 2012
Nhà xuất bản: Schmalenbach Business Review · January 2012
Tóm tắt: Generally, researchers consider that customer satisfaction is the core driver of loyalty. However, in the case of collective hedonic services, feelings of connectedness among service users might also play an important role in forming brand loyalty. A study among visitors of a music festival actually shows that a feeling of community has a greater impact on loyalty intentions than does overall satisfaction. Thus, satisfying customers is not always the key route to value creation. Sometimes customer interaction more effectively enhances what Prahalad (2004) calls the “co-creation of experience”.
Mô tả: 20p; 304KB
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33280
ISSN: 1439-2917
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2461_Creating Loyalty in Collective Hedonic Services.pdf
  Giới hạn truy cập
Creating Loyalty in Collective Hedonic Services: The Role of Satisfaction and Psychological Sense of Community303.44 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.