Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33278
Nhan đề: Recent Trends in Digital Marketing
Tác giả: Kasilingam, R.
Thanuja, V.
Từ khoá: Digital marketing
Mobile Search
E-Mails
SEO
Content Marketing
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Studies in Indian Place Names, Vol 40
Tóm tắt: The business world has witnessed the popularity of online shopping industry and has also seen the emergence of e commerce in other areas which has ultimately given rise to Digital Marketing. Digital is touching the urban India in lot many aspects and still holds tremendous potential which can multiply the opportunities for business enterprises. The rapidly emerging digital economy is challenging the relevance of existing marketing practices and radical redesigned of the marketing curriculum consistent with the business needs of the 21st century is required. Digital marketing has gained a lot of popularity with large and medium sized business creating their online presence and preventing their services and products through numerous social media channels and sites. This paper reveals the list of some of the most reliable digital marketing trends for the current year, challenges associated with the new age of marketing and suggestions to overcome it.
Mô tả: 10p. ; 879kb
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33278
ISSN: 2394-3114
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2582_Recent Trends in Digital Marketing.pdf
  Giới hạn truy cập
Recent Trends in Digital Marketing878.74 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.