Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33059
Nhan đề: Contemporary Issues in Strategic Marketing
Tác giả: Sekerkaya, Ahmet (editor)
Từ khoá: Marketing
Consumer behavior
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Istanbul University Press
Tóm tắt: "Contemporary Issues in Strategic Marketing, edited by Prof. Dr. Ahmet Sekerkaya of Istanbul University, School of Business, Marketing & Marketing Research Department is an interesting and useful attempt to examine a host of strategic marketing issues in a holistic way. Different components of strategic marketing are explored conceptually as well analytically. As well, how different strategic marketing issues collectively impact the development and implementation of effective marketing strategies in today’s market place. As such, the book explores the impact of contemporary marketing issues on companies’ operational decisions. To this end, the book, first of all, examines brand management strategies and challenges. Company brands signify their corporate and product/brand identity. Through branding strategies, companies try to differentiate their offerings, and position not only themselves but their products/brands in the minds of their customers."
Mô tả: 292p.: ill. ; 4 MB. CC BY-NC 4.0. DOI: 10.26650/B/SS05.2020.002
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33059
ISBN: 9786050707281
Bộ sưu tập: Kinh doanh và Kinh tế_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9959_1_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover360.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_2_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents149.27 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_3_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Notes.pdf
  Giới hạn truy cập
Notes155.26 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_4_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Editors.pdf
  Giới hạn truy cập
Editors153 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_5_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface151.26 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_6_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 1: Sponsorship Marketing1.11 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_7_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 2: Brand Management Strategies and ChallengesChapter 2: Brand Management Strategies and Challenges310.43 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_8_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 3: Customer management: from past to the future299.86 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_9_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 4: Entrepreneurial Marketing357.73 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_10_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 5: Social Media450.48 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_11_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 6: Neuroscience Marketing1.51 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_12_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 7: Ethical Consumption331.34 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_13_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 8: The Color of The Future in Marketing is Green591.93 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9959_14_Contemporary Issues in Strategic Marketing_Chapter 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Chapter 9: Services Marketing Strategies339.9 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.