Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/32328
Nhan đề: Sustainable Cultural Management
Tác giả: Łukasz Wróblewski, Ana Gaio, Ellen Rosewall (editors)
Từ khoá: Cultural Management
Arts Marketing
Cultural Policy
Institutions Of Culture
Năm xuất bản: 2019
Nhà xuất bản: MDPI
Tóm tắt: "This Special Issue on “Sustainable Cultural Management” fulfils a considerable gap in the literature. It encourages a diverse set of submissions and we will welcome papers that, inter alia, refer to (but are not limited to), themes such as: market orientation in the institutions of culture – enhancement or threat to creativity?; culture as public asset; socially responsible innovations of cultural organizations; sense and opportunities of culture commercialisation; methods and techniques of research in the institutions of culture; purchasers’ behaviour on the market of cultural goods and services; obstacles in satisfying cultural needs; culture recipient as a participant of market processes; strategic planning in the institutions of culture ..."
Mô tả: vii, 294 p. : ill. ; 18.0 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-03921-599-7; CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/32328
ISBN: 9783039215997
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA10656_1. Sustainable_Cultural_Management_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover834.91 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_2. Sustainable_Cultural_Management_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents517.71 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_3. Sustainable_Cultural_Management_Editors.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Special Issue Editors526.48 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Sustainable Management of the Offer of Cultural Institutions in the Cross-Border Market for Cultural Services—Barriers and Conditions1.43 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Sustainable Consumer Behaviour in the Market of Cultural Services in Central European Countries: The Example of Poland691.62 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 3.pdf
  Giới hạn truy cập
From Culture 1.0 to Culture 3.0: Three Socio-Technical Regimes of Social and Economic Value Creation through Culture, and Their Impact on European Cohesion Policies296.87 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Sustainable Activity of Cultural Service Consumers of Social Media Users—Influence on the Brand Capital of Cultural Institutions508.44 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Moving Urban Sculptures towards Sustainability: The Urban Sculpture Planning System in China5.66 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Social Project Culture: A New Project Management Culture to Promote the Sustainable Development of Organizations1.05 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Understanding Pro-Environmental Behavior in the US: Insights from Grid-Group Cultural Theory and Cognitive Sociology339.55 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Sustainable Management of Contemporary Art Galleries: A Delphi Survey for the Spanish Art Market284.61 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Filmmaking and Crowdfunding: A Right Match?305.02 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Achieving Cultural Sustainability in Museums: A Step Toward Sustainable Development981.02 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Event and Sustainable Culture-Led Regeneration: Lessons from the 2008 European Capital of Culture, Liverpool411.63 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Research on Tibetan Folk’s Contemporary Tibetan Cultural Adaptive Differences and Its Influencing Factors—Taking ShigatseCity, Tibet, China as an Example4.29 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 13.pdf
  Giới hạn truy cập
The Benefit of Failure: On the Development of Ostrava’s Culture243.86 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 14.pdf
  Giới hạn truy cập
The Role of Marketing in Cultural Institutions in the Context of Assumptions of Sustainable Development Concept—A Polish Case Study691.51 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 15.pdf
  Giới hạn truy cập
The Sustainable Development of Social Media Contents: An Analysis of Concrete and Abstract Information on Cultural and Creative Institutions with “Artist” and “Ordinary People” Positioning1.08 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10656_4. Sustainable_Cultural_Management_Paper 16.pdf
  Giới hạn truy cập
Sustainable Cultural Management in the 21st Century208.35 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.