Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31642
Nhan đề: Marketing for Sustainable Tourism
Tác giả: Umberto Martini, Federica Buffa (editors)
Từ khoá: Destination Marketing
Destination Management
Sustainable Tourism
Sustainable Tourism Products
Natural Resources Management
World Heritage Sites
Protected Areas
Marketing Strategies
Environmental Management
Territorial Marketing
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI
Tóm tắt: The aim of the Special Issue is to discuss the main current topics concerning marketing for sustainable tourism with reference to territories (i.e., tourism destinations, protected areas, parks and/or natural sites, UNESCO World Heritage Sites, rural regions/areas, etc.) and tourism enterprises and/or organisations (i.e., destination management organisations, hospitality enterprises, restaurant enterprises, cableway companies, travel agencies, etc.). In destinations where natural resources are pull factors for tourism development, the relationships among local actors (public, private, and local community), as well as marketing choices, are essential to develop sustainable tourism products.
Mô tả: ix, 247 p. : ill. ; 19.7 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-03928-874-8 ; CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31642
ISBN: 9783039288748
Bộ sưu tập: Quản trị DV Du lịch & Lữ hành_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA10070_1. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover852.56 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_2. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents519.08 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_3. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Editors.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Special Issue Editors502.2 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_4. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface512.62 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Threshold Effect of Tourism Development on Economic Growth Following a Disaster Shock: Evidence from the Wenchuan Earthquake, P.R. China985 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 2.pdf
  Giới hạn truy cập
The Relationships among Experiential Marketing, Service Innovation, and Customer Satisfaction—A Case Study of Tourism Factories in Taiwan349.35 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 3.pdf
  Giới hạn truy cập
A Business Creation in Post-Industrial Tourism Objects: Case of the Industrial Monuments Route2.41 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Social Network Analysis as a Valuable Tool for Understanding Tourists’ Multi-Attraction Travel Behavioral Intention to Revisit and Recommend y645.02 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Exploring the Determinants of Hot Spring Tourism Customer Satisfaction: Causal Relationships Analysis Using ISM1.08 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Is Gastronomy A Relevant Factor for Sustainable Tourism? An Empirical Analysis of Spain Country Brand609.16 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Auditing Marketing and the Use of Social Media at Ski Resorts716.17 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Alternative Product Development as Strategy Towards Sustainability in Tourism: The Case of Lanzarote4.14 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Determinants and Mechanisms of Tourists’ Environmentally Responsible Behavior: Applying and Extending the Value-Identity-Personal Norm Model in China383.57 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Differences in Tourist Behaviors across the Seasons: The Case of Northern Indiana478.17 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Port’s Role as a Determinant of Cruise Destination Socio-Economic Sustainability1.01 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Investigating the E ect of Experience in an Airport on Pleasure, Satisfaction, and Airport Image: A Case Study on Incheon International Airport419.93 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 13.pdf
  Giới hạn truy cập
How Can a Destination Better Manage Its O ering to Visitors? Observing Visitor Experiences via Online Reviews794.52 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 14.pdf
  Giới hạn truy cập
Positioning Axes of Sustainable Tourist Destinations: The Case of Aragón3.65 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10070_5. Marketing_for_Sustainable_Tourism_Article 15.pdf
  Giới hạn truy cập
Marketing for Sustainable Tourism193.13 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.