Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31452
Nhan đề: Academic Contributions to the UNESCO 2019 Forum on Education for Sustainable Development and Global Citizenship
Tác giả: Quan-Hoang Vuong
Le Anh Vinh
Tran Trung
Từ khoá: Global citizenship
Technologies
Education policy
Education-global
Lifelong learning
Social networks
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: MDPI Books
Mô tả: x, 201 p. ; 6.05 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-0365-0681-4 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31452
ISBN: 978-3-0365-0119-2
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9773_1.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover1.54 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_2.Academic Contributions to the UNESCO 2019,Copyright.pdf
  Giới hạn truy cập
Copyright530.16 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_3.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents520.5 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_4.Academic Contributions to the UNESCO 2019.About.pdf
  Giới hạn truy cập
About501.59 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_5.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface523.07 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_6.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter1.pdf
  Giới hạn truy cập
Toward Sustainable Learning during School Suspension: Socioeconomic, Occupational Aspirations, and Learning Behavior of Vietnamese Students during COVID-19779.39 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_7.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter2.pdf
  Giới hạn truy cập
A Human Rights-Based Approach in Implementing Sustainable Development Goal 4 (Quality Education) for Ethnic Minorities in Vietnam1.66 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_8.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter3.pdf
  Giới hạn truy cập
How Digital Natives Learn and Thrive in the Digital Age: Evidence from an Emerging Economy1.95 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_9.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter4.pdf
  Giới hạn truy cập
Research as a Base for Sustainable Development of Universities: Using the Delphi Method to Explore Factors Affecting International Publishing among Vietnamese Academic Staff1.07 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_10.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter5.pdf
  Giới hạn truy cập
Sociocultural Adaptation Profiles of Ethnic Minority Senior High School Students in Mainland China: A Latent Class Analysis659.28 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_11.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter6.pdf
  Giới hạn truy cập
Exploring Key Competencies of Mid-Level Academic Managers in Higher Education in Vietnam741.19 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_12.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter7.pdf
  Giới hạn truy cập
Reading Habits, Socioeconomic Conditions, Occupational Aspiration and Academic Achievement in Vietnamese Junior High School Students1.22 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_13.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter8.pdf
  Giới hạn truy cập
The Relationship between Birth Order, Sex, Home Scholarly Culture and Youths’ Reading Practices in Promoting Lifelong Learning for Sustainable Development in Vietnam671.34 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_14.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Chapter9.pdf
  Giới hạn truy cập
Internationalization and Its Discontents: Help-Seeking Behaviors of Students in a Multicultural Environment Regarding Acculturative Stress and Depression651.57 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9773_15.Academic Contributions to the UNESCO 2019.Index.pdf
  Giới hạn truy cập
Index603.01 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.