Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31293
Nhan đề: Business, Open Innovation and Art
Tác giả: Beibei Song, Piero Formica, Claus Springborg (editors)
Từ khoá: Creative leadership
Artful management
Artful innovation
Art
Creativity
Innovation
Creativity training
Art-thinking
Design-thinking
Leadership
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: MDPI
Tóm tắt: "Business, Open Innovation and Art" reflects a New Renaissance movement to revive humanness in the age of AI and harmony between man and nature. The research, case studies and experiments demonstrate a rich, multidimensional relationship between art and business, be it artistic strategies and processes, artful leadership, or art thinking for radical innovation. In this crucial phase of history, this book serves to advance the fundamental role of art and humanities, together with science and economics, for sustainable human enterprise.
Mô tả: xvi, 135 p. : ill. ; 21.2 MB
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31293
ISBN: 9783039366163
Bộ sưu tập: Kinh doanh và Kinh tế_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9638_1. Business_Open_Innovation_and_Art_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover1.66 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_2. Business_Open_Innovation_and_Art_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents547.04 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_3. Business_Open_Innovation_and_Art_About the Special Issue Editors.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Special Issue Editors514.14 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Classical Guitar Study as Creativity Training: Potential Benefits for Managers and Entrepreneurs3.15 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Joseph Beuys’ Rediscovery of Man–Nature Relationship: A Pioneering Experience of Open Social Innovation7.81 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Collaborative Innovation: Exploring the Intersections among Theater, Art and Business in the Classroom686.5 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Creativity in Business Education: A Review of Creative Self-Belief Theories and Arts-Based Methods272.28 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 5.pdf
  Giới hạn truy cập
From Design Thinking to Art Thinking with an Open Innovation Perspective—A Case Study of How Art Thinking Rescued a Cultural Institution in Dublin3.43 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Art Hacking for Business Innovation: An Exploratory Case Study on Applied Artistic Strategies618.22 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 7.pdf
  Giới hạn truy cập
How Art Places Climate Change at the Heart of Technological Innovation869.21 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9638_4. Business_Open_Innovation_and_Art_Article 9.pdf
  Giới hạn truy cập
An Organizational Perspective on ArtScience Collaboration: Opportunities and Challenges of Platforms to Collaborate with Artists563.64 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.