Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31239
Nhan đề: Marketing Strategies of the Horticultural Production Chain
Tác giả: Marco A. Palma (editor)
Từ khoá: Horticulture marketing
Value added horticulture
Consumer preferences
International trade
Food security
Food safety
Economics
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: MDPI
Tóm tắt: Consists of 8 articles presenting issues such as: Aspects of horticulture economics, marketing and management including horticulture production of fruits, vegetables and green industry products; adoption of new technologies and production practices; processing, distribution and transportation; marketing and consumer preferences; international trade; policy analysis; food safety; and the role of horticulture in food security, nutrition and health.
Mô tả: 137 p. : ill. ; 19.0 MB
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31239
ISBN: 9783036504032
Bộ sưu tập: Kinh doanh và Kinh tế_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9615_1. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover1.6 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_2. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents517.88 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_3. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_About the Editor.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Editor501.17 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_4. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface512.78 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Relationship Marketing: A Qualitative Case Study of New-Media Marketing Use by Kansas Garden Centers199.96 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Economic Cost-Analysis of the Impact of Container Size on Transplanted Tree Value1.94 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Quantifying Postharvest Loss and the Implication of Market-Based Decisions: A Case Study of Two Commercial Domestic Tomato Supply Chains in Queensland, Australia953.54 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Assessing Purchase Patterns of Price Conscious Consumers1.93 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Implications of Smallholder Farm Production Diversity for Household Food Consumption Diversity: Insights from Diverse Agro-Ecological and Market Access Contexts in Rural Tanzania2.49 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Trends in the Use of New-Media Marketing in U.S. Ornamental Horticulture Industries2.97 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Analyzing the Export Performance of the Horticultural Sub-Sector in Ethiopia: ARDL Bound Test Cointegration Analysis1.69 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA9615_5. Marketing_Strategies_of_the_Horticultural_Production_Chain_Article 8.pdf
  Giới hạn truy cập
A Preliminary Assessment of Horticultural Postharvest Market Loss in the Solomon Islands4.16 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.