Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31019
Nhan đề: Manifesto of the New Economy: Institutions and Business Models of the Digital Society
Tác giả: Dolgin, Alexander
Từ khoá: Business Model
Crowdsourcing
Cultural Economic
Social Network
Năm xuất bản: 2012
Nhà xuất bản: Springer
Tóm tắt: "How do social networking services earn money? What is the ""second hand of the market"" and how does it operate? Why does society need so many different kinds of goods? What does happiness economics not reveal about happiness? What is the link between talent, success and “stardom”? What is the business development model for the entertainment and media industry? What is emotional hysteresis? How can we measure cultural values? What is subjective time and how can it be made qualitative? What is club economics? You can find the answers to all these questions in the book. It describes the main trends in development of our digital society. It appeals to those who are curious about what will replace search engines, and how social networking services will evolve. It is about the profit from different forms of informational collaboration (crowdsourcing, collaborative filtering) and how it will affect the structure of the society and human pursuit for happiness."
Mô tả: vi, 145 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-642-21277-2 CC BY-NC
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31019
ISBN: 9783642212772
Bộ sưu tập: Công nghệ Thông tin_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9542_Dolgin2012_Book_ManifestoOfTheNewEconomy.pdf
  Giới hạn truy cập
Manifesto of the New Economy: Institutions and Business Models of the Digital Society3.12 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.