Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28675
Nhan đề: Digital Entrepreneurship: Impact on Business and Society
Tác giả: Soltanifar, Mariusz
Hughes, Mathew
Göcke, Lutz
Từ khoá: Digital Transformation and Entrepreneurship
AR and VR Startups
Digital Entrepreneurship Strategies
Creating Digital Intrapreneurs
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: Springer Open
Tóm tắt: This open access book explores the global challenges and experiences related to digital entrepreneurial activities, using carefully selected examples from leading companies and economies that shape world business today and tomorrow. Digital entrepreneurship and the companies steering it have an enormous global impact; they promise to transform the business world and change the way we communicate with each other. These companies use digitalization and artificial intelligence to enhance the quality of decisions and augment their business and customer operations. This book demonstrates how cloud services are continuing to evolve; how cryptocurrencies are traded in the banking industry; how platforms are created to commercialize business, and how, taken together, these developments provide new opportunities in the digitalized era. Further, it discusses a wide range of digital factors changing the way businesses operate, including artificial intelligence, chatbots, voice search, augmented and virtual reality, as well as cyber threats and data privacy management.
Mô tả: xxiv, 327 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-53914-6 CC BY
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28675
ISBN: 9783030539146
Bộ sưu tập: Kinh doanh Thương mại_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA8814_2021_Book_DigitalEntrepreneurship.pdf
  Giới hạn truy cập
Digital Entrepreneurship: Impact on Business and Society5.65 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.