Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/26844
Nhan đề: Fashion Myths: A Cultural Critique
Tác giả: Meinhold, Roman
Irons, John (dịch)
Từ khoá: Philosophic-anthropological implications of fashion
Aesthete
Enemy of old age
Implications of fashion
Năm xuất bản: 2013
Nhà xuất bản: Transcript Verlag
Tóm tắt: Besides products and services multinational corporations also sell myths, values and immaterial goods. Such 'meta-goods' (e.g. prestige, beauty, strength) are major selling points in the context of successful marketing and advertising. Fashion adverts draw on deeply rooted human values, ideals and desires such as values and symbols of social recognition, beautification and rejuvenation. Although the reference to such meta-goods is obvious to some consumers, their rootedness in philosophical theories of human nature is less apparent, even for the marketers and advertisers themselves. This book is of special interest for researchers and students in the fields of Cultural Studies, Media Studies, Marketing, Advertising, Fashion, Cultural Critique, Philosophy, Sociology, Anthropology and Psychology, and for anyone interested in the ways in which fashion operates. 
Mô tả: 167 p. : DOI: 10.26530/oapen_627780 CC BY - NC - ND
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/26844
ISBN: 9783837624373 
Bộ sưu tập: Thiết kế thời trang_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA8033_Fashion Myths.pdf
  Giới hạn truy cập
Fashion Myths: A Cultural Critique801.51 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.