Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/2278
Nhan đề: Perceptions and practice of “innovation” of the English language teachers in univeristies in Vietnam
Tác giả: Lê Thị Ngọc, Diệp
Từ khoá: Social Sciences
English language
Practice
Năm xuất bản: 2017
Nhà xuất bản: Research and Science Today
Tóm tắt: Innovation plays the critical role and brings many benefits to the education context. language education and teaching are changing continuously and the traditional methods are replaced by newer education notions. moreover, innovation in english teaching has become a major ‘growth area’. therefore, to adapt with the new social and economic challenges, teachers’ innovation must be developed. this study is done to understand perceptions and practice in innovation of english language teachers at universities in ho chi minh city (vietnam). to establish foundations for the recommendation formulation for teachers’ innovative skills, the combined secondary and primary data are used to reach study objectives. the secondary data is gained throught the systematic and content analyses from published papers of different sources, and the primary data is generated through online questionnaire/ surveys, semi-structured talks and interviews with english language teachers and administrators.
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/2278
ISSN: 2285-9632
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH215_Le Thi Ngoc Diep_2017.pdf
  Giới hạn truy cập
Perceptions and practice of “innovation” of the English language teachers in univeristies in Vietnam927.69 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.