Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/2276
Nhan đề: Attitudes and Behavior of Local People toward Mobile Marketing in Tourism Discipline, a Case of Ho Chi Minh City, Vietnam.
Tác giả: Mã Bích, Tiên
Từ khoá: Attitudes
Behavior
Mobile Marketing
Năm xuất bản: 2017
Nhà xuất bản: Imperial Journal of Interdisciplinary Research
Tóm tắt: With significant growth and advance of the technology and increase of a number of mobile device users, mobile marketing gains more popularity. This leads the operations and marketing activities of the businesses must be change to adapt these challenges. Mobile marketing refers to different kinds of marketing containing mobile phone technological to achieve the target spectators. However, understanding the attitude and behavior of the local people in the tourism – travel sector toward the mobile marketing activities should be done first, this study is done for that objective. To gain the findings which are as guidelines for mobile marketing development in tourism – travel discipline, the deductive and quantitative research approaches are adopted, where data come from the 2 sources of primary and secondary data. The study is expected to contribute not only to practice but also the theory or mobile marketing with the further researches.
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/2276
ISSN: ISSN: 2454 - 1362
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH198_Ma Bich Tien_2017.pdf
  Giới hạn truy cập
Attitudes and Behavior of Local People toward Mobile Marketing in Tourism Discipline, a Case of Ho Chi Minh City, Vietnam7.03 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.