Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21507
Nhan đề: Are small travel agencies ready for digital marketing? Views of travel agency managers
Tác giả: Sharma, Ankita
Sharma, Swati
Chaudhary, Monica
Từ khoá: Digital marketing
Small travel agencies
Qualitative study motivations
Challenges
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Elsevier Ltd.
Tóm tắt: Digital technology provides new communication and distribution channel for both consumers and suppliers of travel services. Internet enables the travel agencies to adopt digital marketing to attract, inform and serve the travellers. However, in developing countries, the adoption of internet and digital marketing is slow. This study therefore finds it imperative to explore the triggering factors and perceived challenges of digital marketing by travel agencies - an entity whose perspectives do not find much place in the published academic literature. The qualitative study reveals the popular and trusted digital platforms used by the travel agencies. It also presents the factors that inhibit or assist the use of digital marketing by travel service managers.
Mô tả: Tourism Management 79 (2020) 104078
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21507
ISSN: 0261-5177
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2072_Are small travel agencies ready for digital marketing Views of travel.pdf
  Giới hạn truy cập
Are small travel agencies ready for digital marketing? Views of travel agency managers609.79 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.