Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/20852
Nhan đề: The Effect of Physical Distribution Service Quality on Customer Perceived value in Omni-channel
Tác giả: Nguyen, Thi Dy Anh
Từ khoá: Physical Distribution Service Quality (PDSQ)
Physical Distribution
Supply Chain
Năm xuất bản: 2019
Nhà xuất bản: Consortia Academia Group of Journals and NPRE, Philippines
Tóm tắt: Physical distribution service quality plays a key role in supply chain management. A successful distribution system will bring high values and profit for company. Through physical distribution service activities, a company can bring good perceived values to customers. Especially, with the development of modern channels, customers have more choices in the buying process. Omni-channel is a modern type of distribution which is used by many companies to access customers more effectively. This research is about the effects of physical distribution service on customer perceived values using Omni-channel. Questionnaires were issued to 200 customers who have experiences in using an Omni-channel to buy products. The results show how customers perceive about physical distribution service quality of companies applied Omni-channel in their supply chain.
Mô tả: 16 tr. 0.2 Mb pdf
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/20852
ISSN: 2243-7770
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1717_32.The effect of physical distribution service quality.pdf
  Giới hạn truy cập
The Effect of Physical Distribution Service Quality on Customer Perceived value in Omni-channel258.3 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.