Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/15080
Nhan đề: A cosmopolitan perspective on learning and teaching English
Tác giả: Liu, Xinfang
Từ khoá: Teaching
Pedagogy
Intercultural communication
English as a second language learning
Globalization
Cosmopolitanism
Transnationalism
Diaspora
English as a second language instruction
Năm xuất bản: 2018
Nhà xuất bản: Cambridge University Press
Tóm tắt: Chapters 2-3 explore how different community members use English along with other symbolic resources to establish a cosmopolitan ethos and hybrid identities through online communities; Chapter 4 focuses on multilingual writers' transliterate creativity in the literature of globalization; the remaining chapters examine the CE pedagogy in university classrooms located in the United States and China.Fostering a cosmopolitan ethic, Sapphire mingles multiple languages and writing styles in her novel, such as street language of New York City and African American Vernacular English, to construct a working-class African American woman struggling to survive.The author analyzes the literacy challenges the students face in moving through scales in the literacy regimes and suggests strategies for making space for grassroots literacy: adjusting writing tasks, providing support for writing assignments, valuing students' multilingual resources, and connecting to local cultures.
Mô tả: English Today 135, Vol. 34, No. 3 (September 2018). Printed in the United Kingdom
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/15080
ISSN: 0266-0784
1474-0567 (e)
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH655_TCCN_A cosmopolitan perspective on learning.pdf
  Giới hạn truy cập
A cosmopolitan perspective on learning and teaching English: Cosmopolitan English and Transliteracy62.78 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.