Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35341
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorVu Minh Ngo-
dc.contributor.authorVu Minh Hieu-
dc.date.accessioned2022-04-14T08:33:01Z-
dc.date.available2022-04-14T08:33:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn175-193-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35341-
dc.description20 p. ; 1186 KBvi
dc.description.abstractThis study attempted to address this issue by drawing on the Resource-Advantage theory of sustainable competitive advantages to examine a mechanism through which CRM implementation can generate sustainable competitive and achieve superior financial performance using the Vietnamese tourism industry context.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherInternational Journal of Business and Societyvi
dc.subjectCustomer Agilityvi
dc.subjectCustomer Relationship Managementvi
dc.subjectFirms’ Performancevi
dc.subjectFirms’ Performancevi
dc.titleCan Customer Relationship Management Create Customer Agility and Superior Firms’ Performancevi
dc.typeWorking Papervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2746. Can Customer Relationship Management Create Customer Agility and Superior Firms’ Performance.pdf
  Giới hạn truy cập
Can Customer Relationship Management Create Customer Agility and Superior Firms’ Performance1.19 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.