Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35295
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorLe Thi Ngoc Diep-
dc.date.accessioned2022-03-30T01:05:11Z-
dc.date.available2022-03-30T01:05:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1544-0044-24-S1-167-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/35295-
dc.description17p. ; 588 KBvi
dc.description.abstractThis study aims to discover the determinants of the English learning quality of the learners in tertiary education institutions in Ho Chi Minh City with the employment of qualitative and quantitative research methods with two types of secondary data and primary data.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherJournal of Legal, Ethical and Regulatory Issuesvi
dc.subjectLearning Qualityvi
dc.subjectStudents’ Motivation & Attitudevi
dc.subjectQuality of Teaching Facilitatorsvi
dc.subjectLearning Environmentvi
dc.titleEnglish Language Learning Quality at Tertiary Institutions from Learners’ Perspectivevi
dc.typeWorking Papervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2704_English Language Learning Quality at Tertiary Institutions from Learners’ Perspective.pdf
  Giới hạn truy cập
English Language Learning Quality at Tertiary Institutions from Learners’ Perspective587.42 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.