Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34993
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorO’Cass, Aron-
dc.contributor.authorWetzels, Martin-
dc.date.accessioned2021-11-18T08:21:14Z-
dc.date.available2021-11-18T08:21:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1540-5885-
dc.identifier.otherBBKH2581-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34993-
dc.description23p. ; 610KBvi
dc.description.abstractThe landscape of services and the increasing speed of changes in the service domain have created ever‐increasing opportunities for service innovation. These opportunities arise from greater competition, changes in customer expectations, their willingness to participate in service innovation, and the demand for more personalised and customized (digital) services (cf. Aguirre et al., 2016). To enjoy these opportunities, many managers in service firms have changed their service processes and products and invested heavily in internal systems and processes to foster creativity and staff engagement and external collaboration with business partners, made greater use of (big) data to learn about customers’ needs and preferences (cf., Villarroel Ordenes et al., 2018), and changing service delivery processes.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherJournal of Product Innovation Managementvi
dc.subjectServicesvi
dc.titleContemporary Issues and Critical Challenges on Innovation in Servicesvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2581_Contemporary Issues and Critical Challenges on Innovation in Services.pdf
  Giới hạn truy cập
Contemporary Issues and Critical Challenges on Innovation in Services609.65 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.