Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34992
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorBalio, Sofia-
dc.contributor.authorCasais, Beatriz-
dc.date.accessioned2021-11-18T08:19:01Z-
dc.date.available2021-11-18T08:19:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn9.7818E+11-
dc.identifier.issnBBKH2603-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34992-
dc.description18p. ; 663KBvi
dc.description.abstractFactors influencing customer engagement on Facebook have been extensively analyzed but there are barely evidences if those factors also effect customer engagement on Instagram. A digital analysis was conducted including a content analysis of the post appeals and of the message interactivity as well as multiple linear regressions to explore the influence of the factors mentioned above on customer engagement. It was possible to conclude which factors can be used to increase customer engagement on social media, namely message interactivity and certain post appeals. Different conclusions are withdrawn when comparing Facebook to Instagram, proving empirically that different social networking sites have distinct influence on customer engagement. This chapter is relevant for content and social media strategies and helps brands increase their customer engagement.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherIGI Globalvi
dc.subjectMarketingvi
dc.subjectSocial Mediavi
dc.subjectFacebookvi
dc.titleA Content Marketing Framework to Analyze Customer Engagement on Social Mediavi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2603_A Content Marketing Framework to Analyze ....pdf
  Giới hạn truy cập
A Content Marketing Framework to Analyze Customer Engagement on Social Media662.75 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.