Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34542
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorMarkku S. Hannula-
dc.contributor.authorPietro Di Martino-
dc.contributor.authorMarilena Pantziara-
dc.date.accessioned2021-09-24T06:09:25Z-
dc.date.available2021-09-24T06:09:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-3-319-32811-9-
dc.identifier.otherSA11269-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/34542-
dc.descriptionvii, 35 p. : ill ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-32811-9 CC BYvi
dc.description.abstractThe first dimension identifies three broad categories of affect: motivation, emotions, and beliefs. The book contains one chapter on motivation, including discussions on how emotions and beliefs relate to motivation. There are two chapters that focus on beliefs and a chapter on attitude which cross-cuts through all these categories. The second dimension covers a rapidly fluctuating state to a more stable trait. All chapters in the book focus on trait-type affect and the chapter on motivation discusses both these dimensions. The third dimension regards the three main levels of theorizing: physiological (embodied), psychological (individual) and social. All chapters reflect that mathematics-related affect has mainly been studied using psychological theories.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringervi
dc.subjectSocial Behaviorvi
dc.subjectIndividual Factorsvi
dc.subjectEngagement Structuresvi
dc.subjectSocial Normsvi
dc.titleAttitudes, Beliefs, Motivation and Identity in Mathematics Education: An Overview of the Field and Future Directionsvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Tâm lý học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA11269_1_AttitudesBeliefsMotivationAndI_Front matter.pdfFront matter286.3 kBAdobe PDFXem/Tải về
SA11269_2_AttitudesBeliefsMotivationAndI_Contents.pdfContents134.05 kBAdobe PDFXem/Tải về
SA11269_3_AttitudesBeliefsMotivationAndI_Chapter 1.pdfAttitudes, Beliefs, Motivation, and Identity in Mathematics Education448.98 kBAdobe PDFXem/Tải về


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.